Monday, May 2, 2011

Selamat Hari Pekerja - yg bestnya cuti!!

selamat hari pekerja buat semua.. saya pun cuti gak.. hehe.. cuti menjahit. Kami sekeluarga ke Morib sebab ada sepupu saya buat jamuan makan2 sempena hari ibu, hari jadi dan juga anniversary. Sepupu saya ada rumah rehat di tepi pantai morib tu, so anak2 apa lagi.. mandi lautlah. Yang seronoknya, it's a private beach so takde orang lain kecuali sedara mara je.. dah berbelas tahun tak ke morib.. ni lah baru sampai.

yasmin seronok betul main pasir, khai pulak mandi sambil kutip kepah.. arshad pulak mandi sampai tak ingat nak berenti.. yang dewasa pulak best makan2.. hehe

tapi yang tak seronoknya, bangun pagi tadi.. badan yasmin panas. laa.. demam lah pulak lepas kena angin laut ni. satu hari merengek je.. saya tak boleh buat apa2.. menjahit pun dia tak bagi.. dahlah semalam saya cuti sehari tak menjahit.. harini pun kena cuti lagi.. tertangguhlah tempahan orang nampaknya.. maaf ye.. kita hanya boleh merancang.

harap2 hanya demam biasa dan semoga yasmin cepat sembuh.. kesian dia.. makan minum tak lalu..

No comments:

Related Posts with Thumbnails