Sunday, September 18, 2011

shopping kain

alhamdulillah harini dapat pergi shopping nak restock kain.. cuaca agak panas dari pagi.. sempat breakfast di McD atas permintaan anak2.. kena layan sebab nanti diorang kena tunggu saya lama pilih kain.

sampai2 je ke kedai yang biasa saya pergi, tengok2 kedai tu tutup lah pulak.. alahai rupanya kedai tu dah pindah.. hubby saya malas kalau nak suruh pergi tempat lain.. jadi saya roundlah area tu.. semua kedai saya masuk nak cari kain yang saya nak. Banyak yang tak ada.. yang saya nak banyak yang takde. Kain baru pun tak banyak.. hmm terpaksalah beli apa yang ada je.. nak buat mcmana.

jom jamu mata tengok antara kain yang saya beli..









yang ini saya rembatlah jugak.. geram tengok kain linen ni.. kainnya berkilat sikit.. warna tak luntur bila dibasuh.. tapi iyelah harga mahal sikit dari kain heavy cotton. kalau sapa yang order beg guna kain linen ni harga beg tak sama ye.. lebih 20% kot.







ada lagi kain yang saya beli.. tapi sama je dgn yang saya ada.. nak restok je

on the way balik, hujan pulak. lebat sangat.. so we drive slowly. Lepas tu sampai kat mana entah, jalan jem.. saya agak mesti ada kemalangan ni. lebih setengah jam jalan jem.. rupanya memang betul ada kemalangan.. ngeri jugak sebab ada yang meninggal.. (sebab saya nampak ada mayat tepi ambulance) Antara barang2 yang bertabur kat jalan tu saya ternampak baby doll.. ya allah please save the little girl. hope she's ok. Tak terdaya lagi nak memandang ke tempat kejadian tu.

Alhamdulillah kami selamat sampai ke rumah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails