Tuesday, June 15, 2010

Purple Dress

lama betul saya tak buat entry kat blog... dan lama juga saya tak menjahit baju. baru2 ni ada request buat baju.. saya terima sebab dah lama tak jahit baju gegirl.. asik jahit beg je.



baju ni untuk sofea.. nak pakai dimajlis perkahwinan. sekarang kan musim orang kahwin.. saya memang suka pegi sebab dapat makan nasi minyak.. :-)

maaf ye sofea.. auntie pinjam baju jap kat yasmin untuk ambil gambar. nanti kalau mama sofea ada ambil gambar sofea pakai baju ni bolehlah saya ltk kat blog.



masa saya mula beli kain pun, yasmin dah tanya "mama nak jahit baju min ye?"
sekarang ni purple is Yasmin's favourite colour. so bila baju siap je, dia terus nak pakai. Saya packing baju ni untuk di pos pun saya buat masa yasmin tidur.. kalau tidak mesti dia tak bagi.



gambar diambil masa yasmin baru lepas mandi, rambut pun tak sempat nak sikat.. dia dah lari dulu.

terima kasih mama sofea sebab beri kepercayaan saya jahit baju untuk sofea. Harap tak serik juga untuk menempah lagi.. :-)

1 comment:

Ummu Sofea said...

Assalamualaikum

:)insyaAllah, nanti bila ada masa saya snap piccas sofea dgn gaun purple tu yer kak. Semalam ingat nak snap dah, tapi model asyik nak mamam jadi takut comot lak baju tu.

Tunggu yer..saya letak dlm entry blog saya nanti.

Tima kasih kak.
so nice..

Related Posts with Thumbnails