Thursday, April 19, 2012

my own Purse

cemburu sangat bila tengok kawan2 jahit yg lain pandai buat purse/wallet.. guna designer cotton lak tu. Cunnn sangat.. saya teringin jugaklah nak mencuba.. saya google untuk cari tutorial.. dan akhirnya berjaya jugak buat purse untuk diri sendiri.. :-)
ni pandangan bahagian dalam.. card compartment dan juga zippered pocket. Kain ni saya guna lebihan kain yang saya buat blouse saya.. matching gitu.. :-)
Yasmin jeles sangat mamanya ada purse.. nangis2 suruh buatkan untuk dia. 'mama ni asik jahitkan untuk orang je.. untuk min takde' keluhan si anak.. alahai sayang mama.. ni mama buatkan ye.. stoberi lagi..
habislah dikutip duit mamanya masukkan kat wallet dia.. kemana2 dia bawak. tapi sayang seribu sayang.. masa dia pergi theme park kat jusco bukit tinggi dengan papanya dan juga sepupu sepapatnya (mama tak ikut).. tengah leka2 main, tak perasan purse hilang.. itulah anak2.. mama pesan takyah bawak purse nak bawak juga.. kan dah hilang duit adalah dalam 30 ringgit dalam tu.. saya tak sedih sebab duit tu, tapi sedih sebab purse tu saya yg jahit.. precious to me.. :-(

2 comments:

Cahaya said...

kalu purse mcm ni berapa ye?

Haida Hussin said...

Thank you Cahaya for visiting.. harga purse dalam lingkungan RM40

Related Posts with Thumbnails