Friday, April 23, 2010

Drawstring pouches / Beg Telekung

Harini nak tunjuk pulak pouches yang amat sesuai untuk mengisi telekung. Tapi kalau nak buat untuk letak barang2 lain pun boleh. beg-beg yang saya tunjukkan ni memang ditempah untuk letak telekung. Saya guna drawstring je sebab saya tak suka sangat jahit zip.. :-)

jom tengok gambar....







harini tak de model nak menggayakan beg.. yasmin tidur masa saya amik gambar.

5 comments:

musy said...

comel2.suke.hmm, kalau akak guna ribbon lg cantik brbnding string.cm yg hijau tuh(gn ribbon kn tuh). ;) kite rse la.hikhik. ;)) tp gn string lg than kot. ;)) tp pepun, kite suke.

Haida Hussin said...

musy.. :-) yang hijau tu sebab dah kehabisan string. tapi sebab tak sabar nak amik gambar sekali dengan yang lain, akak letak reben tu. nanti dah beli string, ganti balik.. hehe! terima kasih musy

nana cute cute said...

slm, akak.. sye berminat ler dgn beg nih... leh order x?

w_afiza said...

mal tanye u...u beli kain2 buat beg kat mana yek...lawa2 lah..pandai u pilih...suka2

al-qamar said...

macam menarik la pouch telekung yg akka buat. mcm berminat nak order ni, hehehe... ke ada yg dah siap ek?

Related Posts with Thumbnails