Wednesday, April 21, 2010

layan gambar beg je lah.. :-)

lama betul rasanya tak buat entry kat blog nih.. sibuk je menyiapkan tempahan. masih juga tidak mencapai target saya. terlalu banyak gangguan sekarang. mungkin masih yang tidak tahu, saya ni menjahit sorang-sorang. takde pembantu. ada anak kecil pulak tu. kalau ada anak kecil tu faham2 jelah. baru je nak jahit.."mama nak ni.. mama nak tu.. mama adik main bedak!.. mama min tumpahkan air.. mama tu mama ni.." hehe.. tak habis2. kerja rumah pun tak habis2. Jadinya, saya tak dapat menyiapkan tempahan on time. masih ramai belum dapat beg. sabar ye.. saya pasti siapkan insyaallah. terima kasih pada yang sudi menempah beg dari saya.

harini kita cuci mata lagi tengok beg-beg yang telah disiapkan.. ingatkan nak buat entry asing-asing ikut category.. tapi kadang2 nak upload gambar pun lama sangat. so layan..























dan gambar-gambar kat bawah ni gaya anak2 jadi model beg, khai taknak tu yang buat muka tu.. yasmin pulak ikut je apa abang dia buat.

1 comment:

Nomaliza Azman said...

Wah banyak betul beg akak buat! Biasalah Kak, ada anak kecil ni samalah macam saya, baru gaya nak duduk kat meja menjahit yang kecil tu mula merengek, bila pergi kat dia, laa, bukan nak apa pun, nak suh duduk kat sebelah dia...adoi lah...macam2...Akak dah sihat? Baru ni baca post baru akak...

Related Posts with Thumbnails