Friday, May 7, 2010

macam2 -bukan cerita beg-

banyak perkara terjadi dalam keluarga saya kebelakangan ini. yang menyebabkan saya terkebelakang sedikit dalam menyiapkan tempahan beg. Saya mohon maaf banyak2..

pada yang follow saya, pasti ingat yang dalam beberapa minggu ni saya penah nyatakan di sini yang suami saya sakit, lepas tu saya pula demam, dan sekarang pula kedua mertua saya sakit. Kedua2nya sekali masuk hospital serentak. Seorang paru2 berair dan sorang lagi strok. Pada yang follow saya dari awal2 lagi mungkin ingat saya penah nyatakan yang mereka ada restoran sate kajang di klang ni. jadi bila mereka tidak sihat, saya dan suami yang take over sekarang ni.. jadi keje saya pun bertambahlah lagi. Jahit tetap menjahit.. saya dah terima order jadi saya mesti menjahit. Saya amat berharap semuanya faham keadaan saya sekarang. Saya cuba sedaya saya insyaAllah.

Sempena hari ibu ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu2 yang membaca blog saya hari ini. Sesungguhnya kita sudah cuba menjadi ibu yang terbaik, tapi mungkin yang terbaik itu tidak cukup lagi.. terlalu banyak pengorbanan seorang ibu.

6 comments:

Fabric Buffet said...

happy mother's day to akak....hope semua yang tersayang sembuh sediakala....

Fieda said...

...banyak2kan bersabar....
dugaan tu....:)...allah menguji setiap hamba yang dia syang....sabar ya.....:)...insyaallah nanti semua akan pulih seperti biasa....

Anonymous said...

berbanyak lah bersabar.... kita tidak boleh kejar semua dalam satu masa... tentu masa itu akan lari.. maknanya... mesti ada yang ketinggalan samada anak atau suami... buatlah pilihan yang terbaik sekali...percaya kepada rezeki ALLAH...menjahit memerlukan masa yang banyak.. menjaga restoran pun memerlukan tenaga yang banyak... so penat.....

Haida Hussin said...

terima kasih effie.. :-)

terima kasih mama nuriel.. aminnn

terima kasih atas pesanan. i enjoyed sewing.. tetiba kena jaga restoran.. memang penat. 3 hari tak menjahit.. balik malam penat.. tidor zzzz..

buat masa sekarang mungkin timing tak betul lagi.. insyaallah saya dapat atur jadual dengan lebih baik in a week. kena adjust timing sekarang.. keluarga.. menjahit.. restoran

we dont think we will let our parents go to the shop again.. they really need to rest. "mama and papa.. semoga cepat sembuh.. haida cuba jaga kedai dgn baik.. please trust us"

Anonymous said...

semoga berjaya hendaknya. Aminnnnn

musy said...

salam.br bkak blog akak+ br tau..
semoga mereka cepat sembuh dn sihat seperti sediakala. ;)
akak pon jg kesihatan ok??? ;))

Related Posts with Thumbnails