Monday, October 11, 2010

Ordered by Ann

lamanya saya cuti raya kan! cuti menjahit.. keje lain mana ada cuti. so busy doing other things that make me have less and less time for myself and for my sewing. slow betul saya nak pick up balik menjahit beg ni.. susah betul engine nak warm up. saya rasa ini entry pertama untuk tempahan beg setelah sepi segala berita tentang beg sejak berakhirnya Ramadhan..

saya mula dengan tempahan dari sepupu saya Ann. (tak tau berapa kali dah saya mohon maaf dengan orang sebab lambat siapkan tempahan)

1. Beg Diaper baby Eiliyah



buat pertama kalinya saya buat applique gambar burung.. biasanya saya buat rerama kan.. ini lainlah sikit. so how? ok tak?



feature yang lain sama je dengan beg diaper yang saya biasa buat.. poket di kiri kanan beg, zip di belakang, 6 poket dibahagian dalam, dan penutup berzip..

2. Diaper Stacker



saya tambahkan pink lace sebagai penyeri..

ada a few bags saya nak tunjuk.. tapi harini connection internet begitu lembab sekali.. buang masa saya je menunggu nak upload.. esok insyaAllah saya sambung lagi

3 comments:

Anic said...

I like the burung & the bunga, very nicely done...

Fieda said...

chomey burung tu....:)....

Haida Hussin said...

thanks Anic and Mama Nuriel.. :-)

Related Posts with Thumbnails