Monday, June 27, 2011

Ordered by my ex school mate

18 June yang lalu, my ex-school mate buat reunion. Dah 23 tahun selepas tamat tingkatan 5 dari SM Convent Klang, baru jumpa balik kawan2 lama. Bagi saya yang sentiasa duk di rumah, seronoklah jugak dapat jumpa kengkawan sebab saya memang jenis yang tak pandai bersosial.. dunia saya cuma keluarga saya je sekarang ni. Terima kasih mr Hubby benarkan saya pergi walaupun terpaksa bawak yasmin sekali.

Dua orang kawan saya yang balik bercuti dari Australia, sempat juga order beg dan teddy bear. Mula2 dulu diorang suruh saya pos, tapi saya kata tak berbaloi pulak kena byr pos mahal.. jadi kami ambil kesempatan dimasa reunion ni utk berjumpa.

Dua beg untuk anak2 June



dan dua beg untuk anak2 Michelle



michelle juga order 60 teddybears untuk majlis christening anak perempuannya

No comments:

Related Posts with Thumbnails