Tuesday, June 7, 2011

Penatnya..

i'm totally exhausted! hari ni hari terakhir mengangkut barang2 ke rumah baru. letihnya.. tak terkata. Banyak betul barang yang dikumpul 14 tahun di rumah lama.. rumah je kecik tapi barang byk sgt. banyak dah buang banyak juga yang masih ada.. mainan anak2 berkotak2.. suruh diorang pilih yg mana nak.. semua dia nak.

rumah baru ni pulak dah macam stor. penuh hall dengan barang yang belum di unpack.. so now sessi menyusun pulak.. first time saya pindah rumah sejak berumah tangga. memang tak dapat dibayangkan.. 2 minggu mengemas dan 3 hari mengangkat barang2. terima kasih sangat2 kat mak yang banyak menolong dan juga adik yang menolong menghantar barang2.. sampai semput.. malam ini malam ketiga kami bermalam disini. tengok rumah lama yang kosong tadi, memang sedih juga.. semoga kehidupan di tempat baru akan jadi lebih baik insyaAllah. Alhamdulillah..

saya pun tak dapat nak cakap bila boleh mula menjahit.. ruang menjahit pun tak fikir lagi nak letak mana.. nantilah saya update. pada yang email, saya tak sempat balas lagi.. maaf ye

No comments:

Related Posts with Thumbnails