Thursday, February 12, 2015

Birthday Party Khai and Yasmin

Dah lama rasanya tak buat birthday party untuk anak2. So last september (yes, citer lama ni.. now baru nak buat entry) kami buat untuk kedua2 anak sekaligus. just to have fun and they really had a great time. we hired a clown, a balloon artist and face painting artist.. they're all great. 

masa ni lah yasmin request nak baju princess. mula2 dia nak dress elsa, tapi mama kata semua budak pun dah jadi elsa, why don't you wear something else.. so in the end, yasmin chose to be princess Aurora of sleeping beauty. saya pun carilah material dan cuba jahitkan seperti baju princess aurora tu. alhamdulillah, janji yasmin suka.



 
 clown tu memang terbaiklah.. recommended sangat2. sapa yang nak hire diorang you all cari Achik Face Painting di fb atau instagram. 


 actually terlampau banyak gambar yang photographer bagi kat saya, oh lupa lak, photographer saya hire dari Hamadi Photographer.. boleh cari kat fb. 

macam2 game clown ni buat, walaupun sepatutnya hanya 2 jam tapi clown ni tak kesahpun dah terlebih masa tu.. dia teruskan je.





 birthday girl request nak game mummy.. yang bungkus dgn tisu paper tu. saya lupa pulak sapa yang menang.. tapi memang terbaiklah diorang bungkus budak2 tu 







yang ini pulak game kerusi beracun, boleh pulak khai yang menang



 
 ini pula face painting corner, tapi yasmin taknak lukis kat muka.. dia buat kat tangan je




 

 Macam2 lagi sebenarnya yang dilukis, terlalu banyak pulak gambar nak upload, cukuplah sikit2 kan.

Ni balloon corner pulak, macam2 jugak diorang request sister ni buat.. really tallented



 last sekali baru potong kek, kek saya order dari rakan saya, boleh cari kat isaurakitchen.blogspot.com.
 




 terima kasih pada semua yang hadir. kami semua seronok sangat.. unforgetable moments with friends and relatives




No comments:

Related Posts with Thumbnails