Wednesday, June 10, 2009

Baby dress


White baby dress. Baby memang cantik pakai warna putih kan. Sebersih kain putihlah katakan. Baju ni saya nak hadiahkan kat anak buah yang baru Nur Farisya. Teringin nak sulam nama kat baju tu tapi kat rumah takde stock benang dmc, malas lak nak kuar. harap2 tuan punya baby suka dengan baju tu.
Di sini nak ucapkan terima kasih jugak pada Maya sebab listkan saya dalam craftzone, tak sangka saya layak jugak masuk.. Terima kasih Maya. Sebenarnya saya dah lama menjahit, tapi cuma menjahit untuk ahli keluarga je.. tapi semenjak saya lihat blogger2 disini sangat berbakat, ia sebagai menaikkan semangat saya untuk meneruskan minat saya bercraft. Thank you all for the inspiration and for those who gave tutorial thank you so much.

4 comments:

Nour El AiN said...

cutenya..
white gown... kalau ada bb gurl confirm tempah nih.. =)

my_butterfly said...

sweetnya...kalau tambah bunga ribbon kaler pink lembut tu lagi sweet kan?

Haida Hussin said...

tq. actually ada letak bunga pink kat pinggang tu tapi tak amik gambar sebab last minit baru dapat bunga warna pink yang sesuai.

Unknown said...

cuteeenye dress nih..=)

Related Posts with Thumbnails