Thursday, April 8, 2010

apa yang awak nampak?

saya rasa blog saya ni sunyi sangat. lama dah tak bercerita kat sini.. iyelah sibuk je menyiapkan tempahan, jadi tak sempat nak lelama kat sini. singgah kejap2 je. bukanlah nak kata dulu blog saya ni happening.. tapi taklah macam sekarang ni. sebenarnya saya selalu jugak blog walking.. bila orang bercerita happy.. saya pun happy.. dan bila orang bercerita sedih.. saya pun turut terasa sedihnya.. hingga saya pun jadi takut nak bercerita banyak2 di blog. itu salah satu sebab saya kurang bercerita.

harini saya nak share satu lagi beg diaper. bentuknya sama je macam beg2 diaper terdahulu.. cuma harini lain sikit gambarnya.. jom layann...



saya nak tanya.. apa yang awak nampak? maksud saya bila awak lihat gambar tu apa yang awak nampak?



biasanya bila saya buat sesuatu, anak2lah jadi juri. saya tanya arshad, dia kata dia nampak air pancut. bila saya tanya salihin, dia kata nampak belon. hhehe! awak nampak apa?



saya agak puas hati dengan hasil jahitan kali ini.. harap2 mama arianna pun begitu. saya masih lagi tutup tempahan. tak boleh tamak nak amik semua order.. nanti orang kena tunggu lama, orang jadi marah dan tak percaya pada saya lagi. sekarang pun yang order, hampir sebulan baru dapat barangnya. maaf ye.. saya buat mana yang mampu.

4 comments:

Nomaliza Azman said...

Saya nampak seorang ibu yang gembira mendapat beg baru!!

ainiayu said...

saya cam salihin..nampak belon...hehehe....beg ni mmg cantik sangat....saya rasa tentu tuan punya beg ni puas hati....:))

diLa said...

nmpk lolipop hehehe..kite tag k.haida!!

Haida Hussin said...

Nomaliza.. hehehe!

aini.. mekasih.. :-)

dila.. tq.

masa mula2 buat memang saya imagine lollipop.. :-)

Related Posts with Thumbnails