Thursday, December 2, 2010

Esok Khai akan berkhatan

Assalamualaikum wbt.. lama saya tak update blog. sebenarnya tak tau nak update apa.. kat facebook pun tak update status.. masih ada yang follow ke? terima kasih ye..

esok anak saya yang ketiga Muhammad Khaizuran (6 yrs) akan berkhatan.. kami tak buat kenduri pun.. cuma harini saya akan pack pulut kuning dgn rendang untuk diberi kepada anak2 di kelas mengaji anak2 saya. Saya minta tolong Ustaz untuk bacakan sedikit doa selamat di kelas mengaji malam nanti.

saya juga buatkan sedikit cenderahati untuk diberikan bersama pulut kuning tu. saya buat bunga telur teddy bear.. tapi saya tak letak telur.. saya letak lollipop



semoga esok Khai akan tenang.. risau juga sebab khai ni memang manja sangat walaupun dah ada adik.. doakan semuanya selamat ye.. until next time.. take care

1 comment:

ainiayu said...

salam haida...jgn risau...insyaallah sume ok nnt...anak sy pn baru je berkhatan minggu lepas...alhamdulillah dh nk sembuh...:)

Related Posts with Thumbnails