Tuesday, December 14, 2010

Lama tak citer pasal beg..

Rindu juga nak jahit beg sebenarnya.. tapi byk juga bahan2 yang dah kurang.. tak restok lagi. Seronok tengok rakan2 blogger yang lain masih aktif buat beg. Harap2 tahun depan saya dapat menjahit beg secara aktif semula.

Harini terasa nak update blog. Hambar jelah pulak blog ni sejak dua menjak ni.. jadi harini saya nak upload gambar beg2 yang saya belum letak kat blog. saja nak bagi berseri sedikit blog.. :-) beg2 ni kan penyeri blog saya.. kalau tak.. takde yang singgah lagi.. :-)

1. Messenger bags and small girls' sling bag





2. Margaret bag



3. Pumpkin pouch



pouch ni menggunakan kain cotton yang siap ada labuci tu.. pouch ni saya punya. Jahit last minit masa nak pergi reunion dinner. Maklumlah saya memang takde handbag yang glamour2 tu.. :-)

4. Bekas pensil..









dan yang ini pulak si Yasmin yang suka bergaya dengan beg yang mama jahit.. lepas tu kata semua jangan bagi orang lain.. :-)

2 comments:

Ummi-Izah said...

cantiklah kak haida...yg yasmin pun tu lagi cantik

asmar said...

Salam Perkenalan.

Cantik beg2 yang yang haida jahit. Kalau lah akak dapat menjahit secantik tu....

Related Posts with Thumbnails