Friday, April 22, 2011

Hantaran pertunangan Maroon & Cream

Nak kata ni citer baru.. taklah baru. Banyak benda terjadi yang membuatkan saya tak dapat nak buat entry di sini. saya cuba untuk update blog yang dah lama tak berkemas nih..

mula2 nak tunjuk hantaran pertunangan yang saya buatkan untuk sepupu saya Nor Hidayah. Tema maroon dan cream.. simple je







sebenarnya semua ada 9 dulang.. tapi yang lain tu tak amik gambar pulak sebab kek2 sumbangan dari orang. Bekas kaca yang kosong tu nanti nak letak coklat, samping tu pulak nanti nak letak baju melayu atasnya, dan bakul yg kosong tu untuk letak buah.



dan ini pula gambar sepupu saya bergambar dengan anak buah saya. Tahniah Nor, maaf ye kalau akak buat tak cantik. Nanti masa majlis Nikah akak cuba yg lebih baik.

No comments:

Related Posts with Thumbnails