Thursday, May 12, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah atas rezeki yang diberikan.. dapatlah saya membantu walaupun tak seberapa.

Semalam sedang saya menjahit, tiba2 mesin jahit tu macam tersedaklah pulak.. alahai.. mesin rosak lagi.. :-( mcm2 saya fikir.. tempahan kena siapkan ni.. dah janji dgn orang esok nak hantar 3 beg.. mesin jahit pulak buat hal. nak buat mcmana ni.. duit dahlah tak banyak, nanti kena caj mahal nak byr macamana?

saya tawakkal je lah.. masa nak jemput arshad balik sekolah saya bawak sekali mesin tu nak hantar ke kedai. bulan lepas masa mesin jahit tu rosak saya hantar kat kedai singer tu, jadi saya pegilah balik kedai tu jugak. Alhamdulillah tokey tu terus lah repair.. siap dalam masa 15 minit. lega rasanya.. lagi bersyukur bila tokey tu kata tak yah bayar sebab belum sebulan pun dia servis mesin tu dulu.. alhamdulillah.

dapatlah siapkan tempahan lagi.. :-)

cuaca sekarang memang panas dan berjerebu.. khai dah sembuh dari demam.. harini arshad dan salihin pulak yang demam.. tapi budak dah besar kalau demam tak susah nak jaga. tak macam khai dan yasmin.. kalau demam asik muntah2.. merengek.. menangis.. sabar jelah.

oklah.. saje je cerita sebab suka sangat mesin jahit dah ok.. :-)

No comments:

Related Posts with Thumbnails