Friday, May 6, 2011

Ordered By Ann

Ann, rakan di FB menempah 2 beg "cutie totebag".. dia nak sama yang macam saya pernah buat dulu.. tapi kain corak beg yang biru pink tu dah habis.. entah bila saya dapat beli lagi.. so ganti dengan corak beg warna cream pink.. cute jugak kan..





bila dah sering buat beg yang sama, kuranglah juga kesilapan yang kita buat.. kalau dah lama tak buat, memang saya agak lupa ukuran dan sebagainya.. macam semalam, saya buat pencil case je pun asik silap je.. kena tetas semula.. lama dah tak macam ni.. entah apa silap semalam.. letih menyiapkan walau hanya satu pencil case. saya cuba jadi sistematik, cuba catat ukuran, tapi tetap ada juga yang saya lupa.

sekarang pula, bila menjahit atau membaca, saya kena tanggalkan cerminmata.. dah tua kot.. atau kerana banyak menjahit..

No comments:

Related Posts with Thumbnails