Friday, August 20, 2010

Little Girl's Handbag - Yasmin punya

Beg yasmin dah siap! Maaf ye.. saya jahitkan untuk anak saya dulu. Lepas ni saya sambung balik siapkan customer punya.

Macamaner? Comel tak beg ni?.. :-)



Siap ada dua biji strawberri lagi.. bertambahlah seri beg ni kan.. meh tengok yasmin menggayakan beg ni..



nampak sweetlah pulak yasmin kat gambar ni... she's almost three and memang tak tau duduk diam.. ada je benda yang diterokainya kat rumah ni.. especially barang mama dia lah. She's very good with handling scissors.. mmg risau betul takut dia gunting kain saya.. or hurt herself.



Gambar ni pulak dia yang suggest.. dia kata amik gambar dari belakang pulak.. :-)
Notis tak rambut yasmin dah pendek. Saya yang gunting sebab memang comot betul si yasmin ni.. tak suka ikat rambut dan tak suka pakai apa2 kat kepala dia.. tahan 5 minit je kot.. dan yasmin memang suka kucing. Ni gambar dia sebelum gunting rambut.. selekeh je kan



saya risau juga sebelum gunting rambut dia sebab takut nanti dia gunting rambut dia sendiri.. dah suruh dia beberapa kali janji jgn gunting rambut sendiri.. selang sehari je berlaku pun perkara yang saya risau.. dia dapat gunting.. menyorok belakang langsir dan gunting rambut dia.. nasib baik Fatihah nampak kalau tidak tak taulah rupa dia..

3 comments:

SCLover said...

haida... baru tadi dok kacau u about little girl h/bag... cute ler..i punya blum start lg...

Sherry said...

pretty bag wah.. so dare to play scissor cut hair.

Fieda said...

shanteekk bag nya......hehehe....nuriel sekarang tak gunting rambut dah....dia gunting semua benda dalam rumah termasuk la bias tape mama dia sehingga menjadi saiz 1" setiap satu dari saiz segulung....hmmm.....sabar je la kan.....

Related Posts with Thumbnails