Wednesday, August 11, 2010

Selamat Berpuasa

sekejap je masa berlalu dan Ramadhan datang lagi.. alhamdulillah dapat juga bertemu Ramadhan sekali lagi.

harini di FB, ramai rakan2 berkongsi menu berbuka. Meriah pulak di wall FB.. selain ada juga menyelitkan hikmah2 dan amalan2 di bulan Ramadhan.

sambil2 menunggu waktu berbuka ni.. saya upload beberapa gambar beg tempahan dari rakan2.

1. Diaper Bag Dhiya





2. Messenger beg for Nabil + pencil case



3. Messenger beg for Razeq



terima kasih Aimi dan Zuhra for your order.

Kemungkinan besar saya tak dapat menyiapkan tempahan yang saya telah terima sebelum ni. Mohon ampun dan maaf.. saya nak jahit baju raya pulak. sudah menjadi kebiasaan menjahit baju raya untuk anak2 dan anak2 buah.. tahun ini juga tidak terkecuali.

3 comments:

Sherry said...

you are handful :D hehe..

very pretty flower diaper bag :D

Haida Hussin said...

yeahlah sherry.. sometimes i dont know which one to do first. my 3 yr yasmin sometimes dont let me sew..

thanks sherry.. very colourful cheerful flowers indeed.. :-)

Unknown said...

Salam...

TQ. Cantiknya beg diaper saya tu..Bolehlah digayakan masa Raya nanti..he..he. Selamat menyambut Ramadhan dan Hari raya nanti ye.

Aimi

Related Posts with Thumbnails