Tuesday, December 29, 2009

beg.. beg.. n.. beg..

totebag ni di tempah oleh kawan anak buah saya. sebab dia dah tengok beg yang saya buat untuk farahin dulu.. so dia nak yang sama tapi saya ubah sikit je.. tak bestlah pulak kalau betul2 sama



lepas tu saya jahitkan matching wristlet untuk diorang..



dan yang ini pula pencil case untuk fatiha.. dia masuk tahun 1 january ni..



dan sling beg ni di tempah oleh Yali.. sama dengan arshad punya sebab dia suka dengan beg arshad tu.

1 comment:

alyn_key~ said...

hehe.

wane merah tu beg sya. :)

cantik!

Related Posts with Thumbnails