Monday, February 22, 2010

big bag / diaper bag

harini ni nak citer sikit pasal beg2 besar ni (pada saya memang besar.. tapi taklah besar mana.. :-))

Pertama: Beg Cikgu

Beg ni untuk cikgu sandra. Cikgu tadika kepada semua anak2 saya. Cikgu nak letak fail dan buku sebab tu dia nak beg yang agak besar.


Kedua: Beg Damia

Mama Damia nak beg yang besar jugak untuk letak barang2 baby Damia.

sebab saya nak matchingkan dengan fabrik pattern bunga ni.. saya buat felt applique bentuk bunga.

kali ni saya buat zip macam ni.. (sori tak tau nak terangkan macamana.. :-))

dan ini pula sebelah dalam nya.

Ketiga: Beg Zarif Sufi

beg ni sama je featurenya dengan beg2 diaper yang lain.. sebab tu tak amik gambar secara detail


begitulah cerita beg2 besar ni.. semoga semua ibu2 berpuas hati.. :-)
ada satu lagi diaper beg sedang menanti untuk dijahit.. Diaper Beg Lollipop baby Ziera..

until next time.. have a nice day!

No comments:

Related Posts with Thumbnails