Wednesday, February 24, 2010

saya masih lagi sibuk menjahit beg. itulah aktiviti sekarang. maknanya dah kurang waktu saya nak gi jalan2. weekdays ke weekends ke sama je bagi saya.. tak cuti juga menjahit.. :-) but i'm not complaining. dah seronok jugak menjahit ni.. (mood dah ok minggu ni.. hehe so menjahit pun senang hati.. :-))

tadi dah hantar 10 beg yang kawan saya order (lama dah dia order baru ni siap.. sori ek) lega rasanya.. selalu macam ni lah. lepas dah siapkan beg dan dah dihantar.. rasa lapang hati dan relaks sikit. rehat a few hours.. main games kat fb.. lepas tu start the next order.



oh! lupa saya nak bagitau.. kain stripe pink (kod 047) dan stripe green (049) is out of stock. tak tau lagi bila dapat restock.. supplier tak dapat bagi exact date.

No comments:

Related Posts with Thumbnails