Thursday, February 4, 2010

mesin industri??

nak senyum pun ada nak gelak pun ada.. perlu ke saya ada mesin industri?? hehe.. gurau2 je kan kengkawan.. oklah tu.. senang hati saya lepas penat menjahit baca cerita kawan2 yang menghiburkan.. :-)


apa saya buat di sini nih? kan masih ada keje menjahit lagi! ish! ish! ish! kenalah rehat jugak kan.. mesin tu pun nak rehat jugak.. dahlah sekarang dia keje full time.. :-)


saya sedang cuba buat online blog shop. dalam kesibukan ni.. saya buatlah sikit2. for now kalau nak tengok fabrik untuk order beg boleh pegi ke situ..


semalam kak anis (my senior kat 'u' dulu) datang rumah. what an honour.. really admire her dari dulu lagi. suka dengan karakter kak anis.. menceriakan orang disekelilingnya.. and she's smart too. almost 13 yrs tak jumpa.. ada facebook baru terjumpa. she came with her 2 cute kids.. and ordered a few bags too.. :-) siap nak promote lagi.. thanks kak anis.. :-)


JomJahit dah start lagi ye.. ohh buat pencil roll. kebetulan lah pulak.. saya sedang nak jahit satu ni sebab ada orang order.. kain dah gunting.. jahitnya belum.. bolehlah guna ni untuk JomJahit. yang bulan januari tak sempat nak join. baguslah.. bertepatan sungguh tema bulan ni sebab saya memang tgh cari idea nak buat pencil roll ni.


ohh! something happened today.. sedang saya sibuk menggunting kain.. rupanya si khai main gunting and gunting rambut dia dan rambut yasmin. lepas tu tak nak cakap.. dia berdua pergi pulak rumah nenek. saya masuk bilik terkejut tengok rambut kat lantai.. terus saya telefon rumah mak. nenek kata khai senyum je bila nenek tanya.. keje dialah tu. nasib baiklah tak botak adik di buatnya.. tak perasan pun rambut yasmin kene gunting.. papa dia pun tak perasan so saya pun tak ceritalah.. diam2 je.. :-)


pada yang sedang tunggu beg untuk saya siapkan.. harap dapat bersabar dengan saya. saya cuba siapkan secepat mungkin. dan kalau ada kesilapan saya mohon maaf.

thank you for reading.. will continue later.. have a nice day!

No comments:

Related Posts with Thumbnails