Saturday, February 6, 2010

this is my 100th post

akhirnya post saya yang ke 100 dah tiba.. lama jugak nak sampai 100 ye. orang lain lama dah sampai.. :-)

selama saya berblog saya dapat kenalan2 baru yang sporting2 semua. rasa diri sentiasa dikelilingi ramai orang.. :-)

terima kasih pada semua yang banyak memberi inspirasi kepada saya untuk berkraf.. dan akhirnya saya aktif semula.

saya dah buat dah blogshop kat sini tapi cuma saya tak berkesempatan nak buat cantik2. so for now siapa yang nak order beg boleh pilih corak kain di situ. i guess it's better late than never kan.. dah tua2 ni baru nak aktif online business.. :-)

terima kasih kerana sudi singgah di rumah saya ni.. Majulah Kraf untuk Negara!!

2 comments:

ainiayu said...

tahniah....& gud luck....:))

duniavitamintini said...

tahniah...dah blog shop sendiri dah..
smoga terus berjaya..

Related Posts with Thumbnails