Tuesday, July 21, 2009

Whooblebublyland Giveaway

seronok pulak join giveaway nih.. memeriahkan blog kengkawan seblog..;-)
nak post citer tentang diri sendiri tak de pape nak citer so layan giveawaylah.

this time whooblebublyland buat giveaway. saya baru kenal dengan skin sebab nak suruh dia buat label untuk saya.. saje je seronok2.

1) make a post what the most things you like to sewn

yang paling saya suka jahit adalah baju anak2 saya.. seronok sangat bila tgk diorang pakai baju jahitan saya.. rasa puas hati. Dari mula beli kain sampailah time menjahit.. anak2 memang sibuk tanya mama jahit untuk sapa? kalau mama kata jahit untuk orang lain mesti diorang bising "kenapa tak jahit baju untuk dia". agaknya begitulah saya masa saya kecik2 dulu (lupa lak nak tanya mak).. masa saya kecik dulu memang mak jahit untk kami sebab kami taklah senang sangat orangnya.. so mak memang pandai jimat.. dia jahit untuk kami dari anak baju sampailah ke seluar kecik.. dari emaklah saya jadi minat menjahit ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails