Friday, July 3, 2009

i am not always so lucky

i used to enjoy entering competition, lucky draw, game show, etc.. but i guess luck was always not on my side.. malas dah nak join or even try.. contohnya masa saya masuk gameshow roda impian.. saya dah tau pun jawapannya.. tapi asik hilang giliran, muflis.. geram sangat.. lagi satu peraduan yg petronas buat yang hadiahnya kereta tu.. saya hantar banyak borang.. saya mintak borang kat orang lain yg tak nak join.. dalam 100 borang adalah saya htr.. tapi saguhati pun tak menang.. tu yg malas tuh..

BUT last week i won a lucky draw made by our sweet wannur who's doing a giveaway. betul2 tak sangka. seronok sangat.. bila gifts tu dah sampai.. lagi seronok.. hehe.. mengalahkan keseronokan yasmin sebab gift tu pun untuk yasmin.. tengok yasmin pakai hair clip tu.. bertambah lagi seronok..hahaha (sempat try lagi kat kepala sendiri..hehe). terima kasih wannur. (i'm thinking of something to give to you).

inilah dia hair clip buatan wannur.. cantik kan! nanti bila dah amik gambar yasmin pakai clip tu.. saya akan uploadkan gambarnya ye.

Projek Sekolah Anak2
kelmarin dan semalam saya tak dapat nak mengadap pc ni sebabnya anak saya sibuk buat projek geografinya.. jumaat dateline tapi hari rabu malam baru bagitau.. alwaz like this.. don't know when he's gonna change.. lepas ni pulak anak yg kedua tu pulak ada kena buat folio untuk subjek agama. Macam2 budak2 sekarang kena buat. Masa zaman saya dulu tak de pun kena buat assignment macam ni.. masa kat U adalah. Mak saya pun kata macam tu.. dia kata kat anak saya, "mama dulu kalau buat keje sekolah tak penah pun tanya nenek.. nenek tak pandai.. semua kena buat sendiri.. belajar sendiri. Budak2 sekarang kalau nak exam ke apa.. maknya yg lebih stress". i couldnt agree less..

No comments:

Related Posts with Thumbnails