Thursday, August 6, 2009

Labels

semalam dah sampai pun label yang saya order from whooblebublyland.. yahoo!! lepas nih bolehlah ku tampal kat semua benda kerjatangan ku.. heheh (perasan sendiri takpe..;-) dan juga hadiah giveaway dari whooblebublyland jugak.. double happiness.. hheehe.. nak jahit wristlet untuk diri sendiri tak buat2 akhirnya dapat giveaway ni bestlah sebab wristlet ni handmade dari skin.. thank you skin..;-)

semalam juga saya round di bandar klang nak cari kain for my sofa cover.. yasmin saya hantar kat rumah nenek jap (sejam dua dia oklah sebab lbh2 tak bolah sebab dia nak nenen).. tapi tak jumpalah kain yg berkenan.. takde yang matching dgn kusyen cover.. akhirnya saya belilah jugak kain.. tapi untuk buat benda lain like lapik meja or table runner.. untuk sofa cover tu hari lain lah saya carik.. haritu saya dah buat satu nak try tapi ada orang yang tak suka.. hhmmm

ni saya try jahit guna kain yg ada.. so belum final lagi sebab tu masih nampak tak kemas sangat.. cuba tgk sofa yg sebelah tu.. dah buruk betul cover dia (nak htr for reupholstery mahallah)

gambar ni cam tak clearlah.. camera cikai saya ni makin lama makin tak teranglah pulak gambar dia.. ni mesti kes dah beberapa kali dijatuhkan oleh anak saya..
oh ye! alhamdulillah saya cuma selsema sikit je.. takdelah demam or sakit kepala ke.. masih boleh buat keje macam biasa.. pada teman2 yg mendoakan saya.. terima kasih.

1 comment:

Wan Anis Sorfina said...

wow.. own label! weeewittt!

Related Posts with Thumbnails