Sunday, September 5, 2010

Baju Raya 2010

Ramadhan tinggal beberapa hari saja lagi.. cepat betul masa berlalu. Harap2 dapatlah bertemu Ramadhan lagi tahun depan insyaAllah.

Harini saya upload gambar2 baju raya yang telah disiapkan.. baju2 anak dan anak buah.

a) Baju kurung Yasmin



b) Baju melayu Khai, Arshad, Salihin, & Papa



c) Baju melayu Adam Irfan dan Nazeem (2 pairs each)



d) Baju kurung baby Scha



e) Baju kurung baby Aleesha



f) Baju kurung Fatiha



Tahun ni tak sempat nak jahit manik di leher baju kurung, saya cuma letak readymade lace je.

Baju kurung saya pula sama dengan baju kurung yasmin.. sebab tu tak letak gambar.

Sekiranya tiada entry sebelum Hari Raya, saya ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa, ataupun menyinggung perasaan sesiapa, dan halalkan segala pembayaran beg2 yang ditempah dari saya. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri..

2 comments:

Nomaliza Azman said...

Bagus idea baju melayu siap dengan butang tu, sebab selalunya butang baju melayu paling kelam kabut nak mencari hehe...Budak2 elok yg simple2 ajer kan...janji depa selesa...

Haida Hussin said...

liza.. sebetulnya saya tak pandai buat leher baju melayu biasa tu.. so this is my own version.. :-)been making this ever since my eldest son wanted something like the normal cekak musang but i told him this is the best i can do.. :-) so far they liked it.. and yup.. butang baju tak hilang

Related Posts with Thumbnails