Thursday, September 2, 2010

dah start buat beg semula.. :-)

yup! saya dah start jahit beg. rindu tu nak jahit beg. baju2 anak dan anak buah semua dah siap.. cuma baju mr. Hubby je saya belum start buat. Saya jahit beg2 ni dulu sebab senang saya nak hantar sekali dengan baju kurung yang ditempah.

Gambar2 baju esoklah saya upload.. sebab ada yang saya belum jahit butang lagi. harini tengok gambar beg je.


1. Tempahan dari Azura





2. Tempahan dari Fuzah



sekarang semua dah mood raya.. saya tengok ramai rakan blogger dah siap baju raya anak masing2. seronok pula blogwalking tengok baju raya. saya memang takde mood raya.. ntahlah.. baju yasmin pun saya cuma buat 2 pasang baju kurung. Esok saya tunjuk baju2 kat sini.. :-)

take care! selamat berpuasa

No comments:

Related Posts with Thumbnails