Friday, September 24, 2010

Jubah untuk Yasmin



First time saya jahitkan jubah untuk yasmin. Khas untuk dipakai di majlis pernikahan sepupu. Tengok sajalah gambar ye.. yasmin suka dengan baju ni sebab tu dia pun suka saya ambil gambar banyak2.. layan jelah aksi2 dari yasmin ni



macam tak lengkap je kan bila yasmin pakai jubah ni..
"yasmin.. meh pakai tudung pulak"



barulah cantik puteri mama sorang ni kan.. tapi lepas tu dia masih lagi sibuk dengan bukunya..



lepas tu dia nak main dengan pokok bunga pulak.. masih lagi suruh saya amik gambar..



banyaklah pulak upload gambar yasmin.. :-)
lepas ni saya nak upload dress yasmin yang akan dipakai dimajlis perkahwinan esok. warna purple pulak.. fabrik saya beli di kamdar. Yasmin yang ikut pilih sekali.. tapi sebenarnya dia nak sangat warna oren.. warna oren polos tapi sebab saya tak suka maka saya tak belilah.. menangislah si yasmin masa balik dari kamdar tu. kalau warna oren bercorak2 takpelah jugak tapi dia nak yang warna plain orange tu.. lain kalilah ye yasmin bila mama dah ada idea nak buat baju apa.

oopss.. hampir terlupa nak close-up gambar fabrik jubah ni..



kain jenis embroidered cotton dan ada sequin sekali.. dan saya jahitkan lining sekali sebab kain agak jarang sedikit.

No comments:

Related Posts with Thumbnails