Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431 hijrah

Selamat hari raya buat semua saudara mara, rakan-rakan yang dekat dan jauh, rakan-rakan di alam maya dan semua yang mengenali saya. Ampun dan maaf dipinta atas segala kesilapan dan halalkan makan dan minum. Semoga semua ceria di hari raya dan semoga semuanya selamat di dalam perjalanan menziarahi saudara mara dan sahabat handai.

Alhamdulillah selesai sudah menunaikan puasa di bulan Ramadhan yang mulia. Tiba pula bergembira di bulan Syawal.. (yang pasti saya memang takde mood nak raya.. cuma keluarga je yang tau..:-( sungguh saya tak gembira kali ini.. ya Allah semoga masalah akan selesai.. sesungguhnya sesuatu yang berlaku itu ada hikmahnya)

Alhamdulillah dan terima kasih juga pada yang baik hati sudi memberi kami biskut raya, dodol, bahulu, kek.. hingga penuh jugalah meja menyusun kuih. sungguh saya tak sangka masih ada yang sudi. Saya memang tak buat kuih langsung.. anak saya arshad yang buat satu biskut cornflake.. dan harini juga dia paksa papanya beli bahan2 untuk buat kek.. arshad ni kalau nak memang tak sabar2. Saya hanya membuat ketupat yang diorder oleh rakan dan sedara mara.. dan selebihnya saya mengemas rumah. Rendang? kuah kacang? kuah lodeh?.. semua tu dimasak oleh suami, emak tersayang dan juga MIL saya.

Akhir kata.. Selamat Hari Raya Aidil Fitri

1 comment:

Zura said...

Salam...Kak Haida, wishing you and your lovely family Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin..moga happy dan ceria selalu kak :)

Related Posts with Thumbnails