Thursday, March 25, 2010

diaper bag - sling type

permintaan kali ini pula nak diaper beg tapi tak nak nampak mcm diaper beg.. santai gitu. multipurpose pun boleh kan.. fabrik yang dipilih adalah pink floral kod 053.



sebelah dalam ada 4 poket berlainan saiz.. dan ada poket di luar kiri kanan beg.. sebelah belakang ada pocket berzip jugak tapi lupalah nak amik gambar.. beg tu dah pos lah pulak.



lebih kurang macam messenger beg je.. with adjustable strap.. cuma ada banyak pocket dan zip.. dan saya guna interfacing jenis kain untuk beberapa bahagian agar beg lebih kukuh.



saiz beg: 14" (W) x 11" (H) x 6" (D)
harga: RM45 (tak termasuk kos pos)

1 comment:

zu_e9 said...

cantikla beg ni akak..
brkenan tengok...hihihi

Related Posts with Thumbnails