Monday, March 29, 2010

minta maaf..

saya ingin memohon maaf atas kelewatan menyiapkan tempahan beg. pada kak khadijah, musy, fadelina, dan lain2 yang sepatutnya saya dah hantar tapi masih belum hantar, saya minta maaf. buat masa sekarang ni saya seperti patah kaki sebelah sebab mr hubby tidak sihat. jadi semua keje saya kena buat.. dalam 2 hari ni je dah banyak masa dihabiskan kat hospital. nak menunggu doktor je dah berjam jam.. ingatkan pergi specialist boleh cepat tapi lama juga.

saya amat berharap agar semua dapat memahami keadaan saya sekarang.. hingga mr hubby sihat semula insyaallah. saya masih menjahit.. cuma kurang sedikit masa tu

3 comments:

ainiayu said...

laaa...patutla haida senyap je....sabo ye....semoga hubby haida cepat sembuh & haida blh wat keje seperti biasa....

Nomaliza said...

Semoga Mr. Hubby cepat sembuh, susah kan bila spouse kita tak sihat...saya selalu juga suami sakit, maklum, migrain memanjang...tak kira masa...:(

Semoga semua berjalan lancar!

fadelina said...

salam..ok je kak, take ur time :)

Related Posts with Thumbnails