Monday, July 26, 2010

Pink lagi.. :-)

Ada tiga lagi beg pink yang saya nak tunjuk harini. Dua beg diaper, satu beg messenger, dan dua beg drawstring backpack (yang ini bukan pink.. :-))

Beg pertama.. Beg Diaper Anie

Anie likes the floral print fabric, and she likes the balloon embellishment I did for 'Arianna' diaper bag. But I really don't think ballon matches with the floral print. So I come up with this design..



what do you think? ok tak? well I hope Anie likes it.. :-)





Ini pandangan dalam beg dan belakang beg.



Beg Kedua.. Messenger Bag Anie

Menggunakan fabrik yang sama.. cuma kali ni Anie nak messenger bag. Saya tambahkan juga seekor rama-rama penambah seri.. susunan huruf bertingkat.. dan bila Yasmin tengok dia kata.. 'macam tangga.. nak naiklah'



Beg Ketiga.. Beg Diaper Alya Syuhada

Permintaan dari Mama Alya, dia nak bunga berwarna hijau.. tapi saya selang selikan dengan bunga hijau pucuk pisang.



Beg Keempat dan Kelima.. Beg Drawstring Backpack untuk Hadie dan Fiqrie



Kebiasaannya, orang buat beg drawstring ni tak guna interfacing.. tapi saya guna juga. nampak beg lebih keras.

Ni suruh Khai cuba pakai beg tu..



Ada satu lagi beg tote yang saya terlupa nak amik gambar. Beg dah sampai pun kat owner. alahai.. macamana saya boleh terlupa. Agaknya sebab beg tu warna hitam putih kot.. kalau warna pink mesti tak lupa.. hehe.

thank you for droping by.

4 comments:

Sherry said...

very pretty :D

Mila@Rimbun said...

creative betul haida menghias beg niii.. sukanyerr

Sherry said...

share with my visitors

http://luvcontest.blogspot.com/2010/07/haida-handmade.html

Haida Hussin said...

Mila.. terima kasih singgah sini. simple je hiasan tu.. :-).

Kengkadang mak saya tanya.. tak boleh ke gunting kain tu banyak2 (sebab dia selalu tgk saya gunting satu dan jahit satu tu).. saya jawab "tak boleh.. nanti ateh tak ingat mcamana nak hias beg tu.. sebab setiap satu berbeza"

Sherry!!! what can i say.. nak beg tak? hehe..

Related Posts with Thumbnails