Friday, July 2, 2010

diaper bag - sling type

Ingat tak lagi saya ada buat diaper beg jenis sling. kalau tak ingat boleh tengok semula kat sini. sama je featurenya... saiz pun sama. cuma yang ini taknak letak nama..

lama juga saya memikirkan apa saya nak letak kat depan diaper beg ni.. fikir punya fikir akhirnya saya buat puzzle dan butang bertabur.. hmmm.. ok ke? (macam idea malas je kan.. tapi setiap puzzle tu saya jahit tangan.. ambil masa jugaklah)



saya juga tambahkan butang magnet di bawah flap cover tu..



pandangan dari atas..



keseluruhan beg saya guna interface jenis kain (biasanya saya guna jenis kertas).. agak sukar juga sebab keras.. saja saya nak cuba.. dan mungkin selepas ini saya akan guna interface jenis kain agar beg nampak lebih kukuh dan tahan lama.

sebenarnya beg ni ditempah oleh sajida.. i'm not really sure if she's gonna like it. tapi kalau dia tak suka.. saya jahitkan yang lain jelah nampaknya. Sajida ada tempah lagi 3 beg, saya siapkan dulu.. baru saya bagitau dia.

4 comments:

Jied said...

I love it.. Tnx Kak Haida..
Love you.. Muahhh

Haida Hussin said...

alamak! Jied dah nampak.. hehe!

harini my niece dtg and nampak beg ni.. dia kata
"mama, nanti fatiha dah besar sikit, buatkan untuk fatiha beg puzzle ni ye" (yup, all my niece & nephews call me mama)

nampaknya beg ni dah ada namalah.. 'Beg Puzzle'

Embroidery said...

Kak, cantik semua beg2 akak jait ni.btw..amik award di blog sy yer.

Sherry Go Sharing said...

blogged http://sherryshopping.blogspot.com/2010/07/shopping-for-handmade-bags-and-dress.html

Related Posts with Thumbnails