Saturday, July 31, 2010

S1nger or Ep@l?

nak beli yang ini....... atau...



yang ini....



hmmm..... yang mana satu ek?

8 comments:

Sherry said...

I no idea.. as me have old one that use kaki peddle in store room..

Jamiel said...

Pilih je la..
Smua terletak pd tgn you..

Maya said...

kak.. ni pendapat saya jer lah yer..

sebab akak jahit banyak kan... rase better yg bawah sebab lg mantap gitu.. u can feel the different.. tapi kalau nak byk function, kene pilih yg atas lah..

eh tapi.. kalau jenis yg bawah, org kate better juki.. saya xtau nak banding sbb saya pernah guna juki jer tu pon org punya :P

SyahNur said...

kalo bg sy pilih, sy beli yg 2nd one.. hehe..

Cik Puan Gaban said...

Kak, mesin jahit industri lagi bagus, lagi pun laju mesin besar cam tu..hehehe..saya kalau ada peluang pun akan beli yg besar juga..

nojie#craft said...

sy penah gune mesin industri jenama juki.pinjam kakak punyer..mmg best...rasa cam tkndak gune mesin jahit laen dh.macam maya cakap mmg rasa laen.smooth dn tk manje sgt sket2 benang berketol2 kt bawah kalu jahit kain tebal sket (err...sy pakai nv50) kakak cakap mesin industri ni kalu jahit langsir mmg lg syok...ape2 pon ikut keperluan tuan punye badan la..

**sy suke tgk bag2 haida...cantik2 dn ade gaya tersendiri...**

Haida Hussin said...

terima kasih semua sebab sudi bagi pendapat.. :-))

saya amik yang majoritilah.. yang kedua.. tak penah guna tapi bila dah dengar pendapat.. rasa tak sabar2 nak guna.

semoga impian menjadi kenyataan dan semoga saya dapat menghasilkan yang lebih baik dari sekarang.. thanks you alls.. *hugs*

Azura said...

haida ........ saya rasapun awak patut beli yg no.2 tu sbb kalau kita nak jahit kain tebal2pun senang..... awak dah ada mesin portablekan.... oklah tu tambah mesin industri pulak....berbaloi2 kalau beli mesin ni. kat rumah saya pun guna 2 mesin jugak, mesin portable dgn mesin industri.... selamat membeli....

Related Posts with Thumbnails