Saturday, January 23, 2010

beg yang ceria!

assalamualaikum dan salam sejahtera.. apa khabar anda hari ini. saya doakan semuga kita semua sentiasa dirahmati Allah swt di dalam kesibukan kita mencari rezeki dan menjalankan tanggungjawab. terima kasih singgah di sini sambil-sambil mencuci mata melihat beg buatan saya ni. kalau ada yang berkenan email lah kepada saya, insyaAllah akan saya balas secepat mungkin.

seperti yang saya cakap semalam, harini semua belang-belang. beg harini untuk kanak-kanak ceria Danish, Aidi, dan Aliff. saya tambahkan hiasan kereta dari felt untuk menceriakan lagi beg ni.. (hehe.. menceriakan beg ke menceriakan kanak2)





semua beg ni menggunakan kain heavy cotton dan semuanya dilapisi interfacing, dihiasi dengan tulisan menggunakan kain felt, dan tali beg yang boleh di ubahsuai.

No comments:

Related Posts with Thumbnails